Marketingszöveg írás és fikció

Fiktív tartalommarketing cikk? – Lehet érezni, hogy ez a szövegírás jövője

Tartalom marketing - kreatív szövegírás
Marketing célú honlapszöveg írása – marketingszöveg készítés fiktív személyre szabva

All persons fictitious disclaimer az online marketingben

Rácsodálkozunk, hogy milyen jók ezek az amerikai kreatív marketing szövegek és ha ügyesen lefordítod, akkor mindjárt van neked is egy jó marketingszöveged. Igen ám! De nem erre haladhat online marketing, ha nem hallottam a tartalommarketingről. Biztosan hallottad a kifejezést: minden személy fiktív felelősségvállalás (all persons fictitious disclaimer). Ez voltaképp egy felelősségvállalási nyilatkozat, amelyben a médiamunkás kijelenti, hogy egy adott írásában minden szereplő személy fiktív. Ez azért van így, hogy csökkentse a jogellenes csalás lehetőségét minden olyan személytől, aki úgy véli, hogy a munkájukon keresztül ábrázolták őket (függetlenül attól, hogy valódi nevüket vagy más nevüket ábrázolják). Így is akadhat valaki, aki úgy véli, hogy a munka valóságos.

Tartalom marketing előtörténet: A felelősség kizárása az 1932-es Metro-Goldwyn-Mayer film Rasputin és a császárné eredményeként jött létre. A film ami arra utalt, hogy Rasputyin megerőszakolta Natasa hercegnőt. Natasa hercegnő állítólag Irina hercegnő Alekszandrovna hercegnőt kívánta képviselni, és az igazi Irina hercegnő beperelte az MGM-et. Miután kétszer látta a filmet, a zsűri megállapodott abban, hogy a hercegnőt megrontották. A további perek elleni megelőző intézkedésként évtizedekre elvetették a filmet.

Példátlan eset? Kimeneteléből okulva számos stúdió kezdte használni a “mindenkinek fiktív” felelősségvállalást, hogy megpróbálja megvédeni magát a hasonló bírósági akcióktól.

Tartalommarketing és szövegírás. PR-cikk

Mindez a keresőmarketing szövegírásban azt jelenti, hogy a szerző létrehoz egy fiktív személyiséget, aki egyesíti a legjobb web tulajdonságait. Attól kezdve neki ír tartalmat, PR-cikket, marketing szöveget. Tehát ha megvan az a személy, akkor ennek az embernek kell írni. És nem sablonokkal kell írni, nem bevált formulákat kell átfaragni. Abból az esetek nagy részében nem lesz semmi. Nézzük, hogy a futurizmus hatóanyag mire tanít meg, hogy hogyan írj szöveget kezdő blogodba.

A következő az a lényeg megfogalmazása: amit árulok, az miért jó neked. És az mennyibe kerül persze. Mindig azt mondjuk hogy. Persze vannak termékek. Hát az a lényeg hogy abból a szövegből magára ismerjen az információs tengerben elveszett vásárló. 

A tartalmi alapú marketingszöveg írás és a személyes, de fiktív felelősségvállalás előretört az online marketing területén.

Jó tartalommal a Google előresorolásért

Google kereséshez: Tartalommarketing és kreatív szövegírás weboldalrahonlapszöveg írása. All persons fictitious szövegmarketing, kereső marketing szöveg, webre szövegírás. Prcikk, online marketing, tartalommarketing stratégia linképítéshez. Honlapszöveg-írás.

Szólj hozzá!