Weboldal forgalom növelés, PR

Forgalomnövelés cikk- és link-elhelyezéssel

Aki a keresőmarketing területén működik, tudja: egy célzott honlap forgalmát úgy növelheted, hogy javítod kulcsszavas helyezéseit. De hogyan tedd látogatottabbé saját weboldaladat, amelyet link elhelyezésre, PR-cikkek publikálására használsz?

Tartalomfejlesztés: PR-cikk megjelentetése

forgalomnövelés pr-cikkel
Forgalomnövelés és helyezésjavítás pr-cikkel

Marketingesek szeretnek a már a görögök is szófordulattal élni. Ha a megjelenés a legjobb PR-cikk oldalakon a téma, ezzel a sablonnal nehéz élni. De a latinokat csak ide fűzhetjük. Úgy tartották, navigare necesse est, azaz hajózni szükségszerű. Online tartalmak világában az üzleti siker titka nem a hajóforgalom növelése, hanem annak elérése, hogy minél többen kattintsanak. Nem bele a vakvilágba: terméket, árucikket, szolgáltatást kínáló weboldalakra. Ennek elérését számos eljárás célozza. Legkézenfekvőbb a tartalom fejlesztésére, szövegek, cikkek elhelyezésére irányuló törekvés. Ha jól végzed, kedvező következmény lehet a keresők – főleg a Google – felől érkező organikus forgalmi mutatók látványos emelkedése.

A weboldal saját tartalmának gazdagítása

A recept egyszerű. Tegyél minél több értékes tartalmat honlapodra. Az új és újabb cikkek, szövegek, online tartalmak gazdagítják portálod kulcsszó-felhőjét. Ez pedig idővel bevonzhatja a rákattintó látogatókat. Sok kulcsszó, sok keresés, sok kattintás. Hadd szóljon a tartalommarketing!

Mindez persze csak akkor igaz, ha olyan témákról írsz, melyek iránt érdeklődnek az interneten információt kereső felhasználók. Legyen nyilvánvaló, hogy ha például mobil klímaberendezéseket kínál egy webáruház, akkor nem annyira a termodinamika első főtétele az, amiről cikkezned kell. Hanem sokkal inkább az, hogy az ipari mobil hűtésnek melyek az előnyei és a hátrányai, mi az egészségügyi kockázata vagy haszna. A rezsicsökkentési mizéria fényében (árnyékában!) hogyan érinti a léghűtő és párásító gépek alkalmazása a villanyszámla alakulását stb. – ezek közérdekű kérdések. Valószínű, hogy e témában írt és publikált cikked spontán módon megjelenik a keresőtalálatok között. Kifigyelheted, milyen sok a rákeresés erre a kifejezésre:

Írj erről közérthető összefoglalót. Bekerülhetsz a top100-ba. Jobb eredményt akkor érhetsz el, ha külső segítséggel igyekszel az adott cikket, pontosabban az ezt tartalmazó weblapot jó helyezéshez juttatni a Google-ban. Nos, újabban erre a leggyakrabban alkalmazott módszer a

PR-cikk és link elhelyezése külső honlapokon.

Mobil klímaberendezések webáruháza

hydroport mobil klíma
HydroPort 24 hordozható párologtató hűtőkészülék

Ha a helyezésjavító írásokat módodban áll nagy forgalmú hírportálokon megjelentetni, akkor a szövegben szereplő cég, márka, termék vagy szolgáltatás neve iránt felkelted az olvasók figyelmét. Jó eséllyel rákeresnek ezekre a nevekre – pl. HydroPort mobilklíma – , és így nagy valószínűséggel a vagy a saját honlapodat találják meg. Vagy, ami még jobb: ügyfeledét, akinek webáruházát optimalizálod.

Ha magas olvasottsági fórumokon nincs módod megjelenni, legyen célod jelentős keresőmarketing értékű webhelyeken elhelyezni cikkeidet. Amennyiben a beágyazott hiperlink szövege kulcsszavas, erre a kulcsszóra nézve a Google algoritmusai az adott weboldalt hiteles helynek, releváns tartalmúnak ítéli, indexeli, kilistázza, kedvezően rangsorolja pl. ezt a termékoldalt:

Így működve sok cikkben sok hivatkozás szaporodik. Maradva a példánál: az ipari mobil hűtőket kínáló webáruház napról napra egyre jobb helyezésekre tesz szert. Ezt nyomon követheted nemcsak vizuális rákereséssel, hanem különböző ingyenes és/vagy fizetett audit-programok segítségével.

Mígnem néhány szorgos hónap elteltével munkád eredményeként például arra a kurrens kifejezésre, hogy mobil léghűtő működése – a célzott termékoldal bekerül a top 10 találatok közé. És mivel a Google első oldalán szereplő hivatkozásokra igen sok kattintás esik, így azt veszed észre, hogy a  jól felépített linkprofil stabilan vezető pozícióban tartja a céloldalt. Kellő erőfeszítéssel akár az első helyre is kerülhet.

A helyezések javításának ezt a komplex módszerét piár-cikkes linképítésnek nevezzük és jelenleg a legbiztonságosabb keresőmarketing eljárásnak bizonyul.

A kérdésre, hogy hol helyezd el linket tartalmazó PR- cikkedet, a rövid válasz az, hogy például ezen a lapon :). Illetve lehetőleg minél nagyobb MOZ DA értékű és linkerejű weboldalakon. Számos portál, cikkgyűjtő webmagazin és blog szakosodott marketing szövegek közlésére. Elegendő például rákeresned erre a kifejezésre: a legjobb PR-cikk oldalak – és máris megtudod, hol érdemes érdeklődnöd.

Láthatod, a kínálat változatos, az alsó ár általában 8-10.000 Ft, ezért még nem kapsz értékes közlési lehetőséget. De az itt történő cikk- és link-elhelyezés is hasznos. Viszont  15.000 – 20.000 forintért már jelentős helyezésjavító weboldalon helyezheted el közleményedet.

Google helyezés javítása kulcsszavak kereséshez

Téma: SEO PR-cikk linképítés. Marketing célú tartalomfejlesztés. Optimalizált honlapszöveg és online tartalom elhelyezése a nagyobb kulcsszó-felhő érdekében.

Szolgáltatás: azonnali megjelenés a legjobb PR-cikk oldalakon. SEO-témák: Ipari mobil hűtés,  terasz beépítés Budapest.

Cél: klímaberendezések webáruházának optimalizálása linkelhelyezéssel. Tartalommarketing  = content marketing eszközök termékek jobb értékesítéséhez.

Szólj hozzá!