Tartalom és SEO marketing

seo marketing stratégia
SEO keresőoptimalizálás – Tartalommarketing stratégia

Webtartalom és marketing, Google és keresőmarketing: ismerkedjünk a fogalmakkal, ízlelgessük, tanulgassuk, mit jelentenek, ha honlap optimalizálásra adtuk a fejünket.

A tartalommarketing jelentését, jellegzetességeit megismerhetjük PR-cikkekből. Megtudjuk, hogy ez a marketinges tevékenység a webes tartalomra irányul, illetve a szent content, a tartalom az eszköze annak a munkának, amely a honlapok Google-pozíciójának javítását célozza.

Webtartalom optimalizálása mobilra

Hogy ebben sikeresek legyünk, szükségünk van egy mobilkeresésekre optimalizált honlapra. Az ilyen weboldal nem csupán a képernyőmérethez való rugalmas igazodásban (reszponzív weblap) tér el a hagyományos, asztali gépekre tervezett oldalaktól. A mobilos keresőmarketing más, mint a hagyományos. Például a kis képernyőméret miatt az első Google-találat jelentősége is nagyobb. A felhasználók tenyérnyi készüléken csak ritkán lapoznak tovább: rápillantanak a monitorra és már kattintanak is az első pozícióra, esetleg még görgetnek lejjebb, de a második SERP már bejáratlan marad. Ráadásul az organikus találatok fölött ott vannak a hirdetett linkek, ezek közül a legértékesebb nyilván az első három fizetett találat. Mobilos célzás esetén érdemes lehet megszerezni e helyek valamelyikét, mert előfordulnak, hogy a kedves ügyfél az
organikus találatokig már el sem jut.

Releváns kulcsszavas tartalom, SEO

A honlaptartalom optimalizálása során a kulcsszavas relevanciát azzal növelhetjük, ha az előre kiválasztott kulcsszavak által jelölt fogalmakat minél több összefüggésben mutatjuk be.

A mesterséges intelligenciával rendelkező és gépi tanulásra képes keresőalgoritmus számára lényegében ezzel bizonyítjuk, hogy rengeteg sok információt nyújtunk a kulcsszavak által megnevezett fogalmakkal összefüggésben. Eszerint nemcsak hogy fölösleges, hanem ártalmas is ugyanazokat a szókapcsolatokat ismételgetni ugyanabban a szövegkörnyezetben. Ha gazdag a közlendőnk és komplex a szemléletünk, akkor a megközelítés változatossága magával hozza a variábilis kulcsszóhasználatot weblapjainkon.

A keresőszempontú kulcsszóhasználat eszerint egyfelől kényszer, másfelől kizáró tilalmakkal van övezve. Ezzel azonnal felmerül a súlyos probléma: ha az ismétlések elkerülése végett más szavakat használunk a tiszta kulcsszavaink helyett pl. egy címben, akkor ez a cím hogy a fenébe lesz kulcsszavas?? – holott éppen ez – a kulcsszavasság – lenne a speciális optimalizálás szerinti kívánalom.

A fenti kérdésekre keresi és meg is adja a választ a SEO keresőoptimalizálás szakmai blogja:

Honlap SEO keresőoptimalizálás – Tartalommarketing stratégia

Más műfaj: mobilmarketing, SMS

Ennek a szakágnak a szakemberei úgy tartják, a mobiltelefonokra SMS formátumú szöveges üzenet eljuttatása a legcélszerűbb, minden felmérés kimutatja, hogy az így szórt reklámnak a
legnagyobb a mozgósító ereje – és nemcsak a törzsvásárlók körében, hanem a potenciális megrendelők, előfizetők, árucikk keresők és termékfelvásárlók körében is. Ehhez persze egyfelől megfelelő marketing-előkészítés szükséges a célok és eszközök pontos meghatározásával (ide tartozik az ügyfélnévsor / címlista előállítása is), másfelől pedig rendelkeznünk kell a megfelelő technológiával a releváns kulcsszavak tartalmához igazodó marketingszövegek továbbításához.

“Tartalom és SEO marketing” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Szólj hozzá!